dinsdag 21 augustus 2012

Nog even.........

Zaterdag 18 augustus 15.00 uur. Eén van de warmste dagen van de afgelopen jaren. Op de locaties zijn de voorbereidingen in volle gang. Nog drie dagen en het festival gaat van start. Het werk gaat door. Ook in het weekend, zowel zichtbaar als onzichtbaar. In de 24 uur voorafgaande heb ik belangrijke beslissingen moeten nemen. Een voorstelling die niet doorgaat, de inzet van een acteur, extra plaatsen bij een aantal voorstellingen omdat die uitverkocht raken etc. Het is warm, zeer warm, ik spring op de fiets en fiets naar Dishoek. Het pad over de duinen. Een heel klein koel windje waait over het helmgras en ik zie honderden mensen onder de duinen spelen, zwemmen en zonnebaden. Rechts zie ik de contouren van Middelburg en Vlissingen en in de verte de toren van West Kapelle. Zeer relaxed loop ik verder en ga via het strand terug. Weer op de fiets en terug naar huis. Wat een afsluiting van een hectische week. Wat zal de komende week ons bieden. Hopelijk mooi weer maar in ieder geval de 12e editie van het Zeeland Nazomerfestival !

Geen opmerkingen: